.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر

درپی انتشارخبری به نقل ازنایب رئیس شورای شهر زیرآب باعنوان " شهر 30 هزارنفری با 50 نفرکاربر اینترنت" که به موضوع استفاده 50 نفری شهروندان این شهر30هزارنفری ازاینترنت پرداخته شده بود ,مدیرعامل شرکت سیستم پرداز شریف بدلیل آنچه که بیان نام این شرکت درمتن خبر آمده است نسبت به ارسال توضیح دراین خصوص خطاب به ایلنا بعنوان منبع خبر نموده که رو نوشتی ازآن برای شمال نیوز ارسال شده است .

متن کامل این توضیح به شرح ذیل است :

مدیر مسؤل محترم سایت ilna.ir

با سلام و احترام؛

به استحضار میرساند در روز 5/4/1386 با کد خبر 432131 از طرف نائب رئیس شورای شهر زیراب مصاحبهای انجام شد که در بخشهایی از این مصاحبه اشارات مستقیم و غیرمستقیم به این شرکت گردیده است که لازم است در این خصوص توضیحاتی داده شود و انتظار دارد به استناد ماده23 قانون مطبوعات در این مورد اقدام گردد.

 1- در سطر اول مصاحبه مذکور به قیمت بالای و ضریب نفوذ پایین اینترنت اشاره شد.
به استحضار میرساند که قیمت اینترنت این شرکت نه تنها بالا نیست بلکه جز پایین ترین قیمتهای استان است. از طرفی لازم به ذکر است که این شرکت تا سال1385 از تخفیف مناطق محروم بهرهمند بوده که از سال86 این تخفیف نیز قطع گردید. از طرفی تعداد کاربران اینترنت در شهر 50نفر قید گردید. سؤال اینجاست این آمار که به شکل دقیق و مطلق ذکر میگردد از کجا آمده است؟ در شهر زیراب علاوه بر کاربران خانگی تعداد 5کافینت فعال است و همچنین در شهر همجوار پلسفید که از اینترنت این شرکت استفاده میکند نیز تعداد 2کافینت در حال فعالیت است. آیا تعداد کل کاربران باز هم 50نفر است؟

 2- در سطور دیگر اشاره شد که شهر زیراب با داشتن شعبات دانشگاهی فقط یک مرکز ISP با سرعت پایین دارد.
لازم به ذکر است که در بین مراکز دانشگاهی، دانشگاه آزاد و دانشگاه شهید بهشتی به صورت مستقیم از لینک دیتای مخابرات استفاده میکنند و دانشگاه پیام نور هم به تازگی تأسیس گردیده است. پس برخلاف آنچه که ذکر شد دانشگاههای مستقر در این شهرستان نه از این ISP استفاده میکنند و نه از ISP شهرهای همجوار.

 3- سؤال دیگر اینکه بر چه اساسی عضو محترم شورای شهر اینترنت را یک رسانه بیگانه در شهر قلمداد میکنند در صورتی که اشتیاق حضور در کلاسهای کامپیوتر در سطح شهرستان و میزان استفاده رو به رشد اینترنت در شهر خلاف این ادعا را اثبات میکند.

 4- در سطور پایانی نبود زیر ساختها را یکی از دلایل عدم سرمایهگذاری در بخش IT عنوان کردند.
 باید به استحضار برساند استفاده وسیع از اینترنت و بالا رفتن ضریب نفوذ اینترنت لزوماً به تعدد ISP مرتبط نمیشود بلکه ایشان میبایست به سرمایهگذاری انجام شده در زمینه تأسیس و فعالیت 7کافینت و 5آموزشگاه کامپیوتر و بیش از 20شرکت فعال در زمینه نرمافزار و سختافزار در یک شهر سیهزار نفری اشاره میکردند و آنگاه ضریب نفوذ واقعی را پیدا میکردند نه اینکه به حدس و گمان و آمارهای غیر رسمی اکتفا میکردند.

 5- و اما سؤال آخر: عضو محترم شورای شهر که دغدغه ضریب نفوذ پایین اینترنت در شهر را دارند خود و همکارانشان در ماه چند ساعت از اینترنت استفاده میکنند که این گونه اظهار تأسف میکنند و پایین بودن سرعت اینترنت را باعث سرخوردگی جوانان شهر عنوان میکنند.

با سپاس فراوان مهرداد مرادنژاد مدیرعامل شرکت سیستم پرداز شریف

1- روزنامه فنآوران به دلیل درج خبر فوق در روزنامه مورخ چهارشنبه 6/4/1386 صفحه14 و رعایت ماده23 قانون مطبوعات
2- سایت البرز نیوز به دلیل درج خبر فوقالذکر با کد11832 و رعایت ماده23 قانون مطبوعات
3- سایت ایسینا به دلیل درج خبر فوقالذکر و رعایت ماده23 قانون مطبوعات
4- وبلاگ توتندی به دلیل درج خبر فوق و رعایت ماده23 قانون مطبوعات
5- شورای اسلامی شهر زیراب
6- اداره مخابرات شهرستان سوادکوه جهت استحضار


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.